Skaracheyen

Alla inlägg under juni 2011

Av BellaDinÄlskling - 30 juni 2011 10:52

Datan typ paja igår kväll, så kunde inte lägga ut bilderna som jag skulle;) Så lägger ut bilder nu istället ......




   Corre^   Corre ^   Hector ^   Snygging^   Nice pic ;)   Aww   Varmt!!!   Fenix har åkt nu ;(   Corre                                            


Happ, det var alla bilder i stallet idah ;) 

Av BellaDinÄlskling - 29 juni 2011 17:30

Det gick jättebra att rida idah! Han var super duktig, men han gnäggade mkt för att Fenix ( hans bästa kompis ) har åkt :( Men han var verkligen super duktig, red i ridhuset för att det var såå varmt, det var 32 grader när jag red, jag red dressyr och gjorde skänkelvikningar, framdelsvändningar och mm... Efter att jag hade ridit ca en timma så bestämmde jag mig för att sitta av och gå in i stallet igen ;P Och så spolade jag av honom.. Det gick väl fin fint!=) Hihi, sen så fick jag vänta en timme  innan mamma kom :( Så jag satte på ett par shorts och en T-shirt för att det var såååå varmt!!!! Bilder kommer strax ;P<3<3 // Miss you Yasse!!

Av BellaDinÄlskling - 29 juni 2011 11:04

Ska rida Corre idah, han står inomhus nu så det blir väl lite mockning och lite annat i stallet.. Men vet faktiskt inte vad jag ska göra mer idah? Jo en sak vet jag, jag ska bada i min pool ;) Det var inte så kallt vatten igår så det e nog inte så farligt nu heller ;P Vill bara säga det ännu en gång : Jag saknar dig sååå mkt Yasse!!!<3<3<3<3<3 Kommer fler inlägg o bilder ikväll!<3



   Hihi, jätte gammal bild på Arvid ( min hund ) och Erika ( min katt )!!

Av BellaDinÄlskling - 28 juni 2011 17:38

Asså guuud vad jag saknar Yasse ;( Så nu kommer lite bilder med mig o Yasse, så kolla om du orkar ;P 
             

Av BellaDinÄlskling - 28 juni 2011 08:30

Asså den e verkligen rätt rolig, kolla på hela!!! för i början e den as trååkig!!<3<3;)


Av BellaDinÄlskling - 28 juni 2011 06:52

Äntligen har vi tatt upp poolen hemma ;) Men ett litet problem bara :( Vi har liksom inget klor hemma.... Typiskt, alltid äre nåt! ;P Aja vi ska fixa det och sen kan vi bada i poolen.. Men nu tänker jag berätta allt som hände i går kväll ;P



Det började med att jag åkte hem till Eve ( min bff ) och skulle fråga om vi kunde få deras klor. Japp sa hon, och så letade vi. Men tydligen så hade de slängt den ;( Så det blev inget med det. Och sen ringer jag min mamma, och säger att jag e med Eve. Och hon säger: Aaa gör det du! Och jag bah tack:) Och så frågade jag när vi skulle ta upp poolen?! Och hon sa: Imörrn gör vi det! Och jag bah okeej..:( Och sen kom typ klassfotbollskorten ;P Och så hände lite annan skit! :P Och sen frågade vi Eves pappa om vi fick hoppa i bikini på studsmattan med vattenslangen.!!! ( önskade att vi nte hade gjort det men ) aa det fick vi såklart ;) Så vi går upp sätter på oss bikini, springer ut, sätter på vattenslangen och börjar hoppa..!!! Och så råkar jag spruta vatten på Eve, så hon typ blir as sur och bah : MEN HALLÅ, NU MÅSTE JU JA FÅ GE IGEN!!!!! och jag bah: NNEEEEEJJJ :( :( :( Men det fick hon göra iallafall ;P Nu har det gått en halvtimme sen vi började hoppa. Så jag satte mi ner på studsmattan ( inte bra gjort )!!!!!!! Sen när jag ställde mig upp så hade jag typ 70 st små svarta kryp på mig!!!!! Och jag bah skrek o skerk och sa till Eve att spruta massa vatten på mig och ta bort dem! Och det gjorde hon, men det kom fler hela tiden! Och jag står där och skriker och får panik ooch säger: Jag vill in, jag vill in jag vill in jag går in nu!!!!! Och så skyndar mig upp och typ ställer mig i duschen och sen kommer Eve in i badrummet liksom... Och jag står försfarande och skriker! I DUSCHEN OCH SÄGER TA BORT DEM TA BORT DEM!!!!! Happ och när jag hade duschat klart så skulle vi cykla hem till mig, men närrå för Eve hade lånat en cykel utav mig och var ju liksom tvungen att ta med den till mig, men hon ville oxå cykla hem så hon bestämmde sig för att gå med två cyklar! Och jag visste ju såklart att det inte skulle gå men... Men det gjorde hon ändå! Jaha och hon hann inte mer än trettio meter från huset innan hon ramlade med hela skiten!! hahah :P film kommer snart när Eve håller på med cyklarna. Ja och när vi kommit typ 100 meter säger jag men Eve det e lättare om du tar en cykel och cyklar 10 meter och sen springer tillbaks och tar den andra cykeln och cyklar ännu länger bort och sen springer du tillbaks och hämtar cykeln längst bort! Men neee säger Eve och jag suckar :) Men till slut så gör hon som jag sa och sa : Det här e ju mkt lättare! Och jag bah jaaa jag sa ju det!!!! Och nu e vi typ hemma hos mig och så sa jag heeej och så cyklade jag in i trägården, och sen sprang jag och tänkte hämta Eves cykel lite längre bort och så börjar jag skrika ( igen ) och cyklar in i trägården igen med Eve och hon frågar varför skriker du? Och jag säger öö jag fick en sten i foten ( jag ljuger lite asså ). Okej säger Eve och jag säger till Eve att skynda sig att springa till våran studsmatta, och sen ser hon att poolen är uppe och vi blir aass glada!!!!:D Och jag visste liksom inte om det!!! heheh det var min kväll igår:P!

Av BellaDinÄlskling - 27 juni 2011 17:53

Är som förälskad i sången ( I love you like a love song )


Av BellaDinÄlskling - 27 juni 2011 17:24

Var hos en fotograf för ett tag sen nu. Så jag tänkte lägga ut lite bilder om någon vill kolla??!!<3<3;) 




           

Kommentera gärna :P 

Presentation


Corre & Jag

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<<
Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards