Skaracheyen

Direktlänk till inlägg 10 juli 2011

Måste...

Av BellaDinÄlskling - 10 juli 2011 23:08

Hhahahaahahahahahaa, har fått värsta sockerchocken nu asså!!!!!! Har suttit vid datan i 4 timmar nu!!!! Och lyssnar på högsta volym i hörlurarna, familjen sover sitter på mitt rum och typ får " damp" känns det som iallafall :P Men ska va med Maja imörrn, ska åka dit kl: 10 på möra,  och sen sova över där vi ska bada med Balder oxå ( deras hund ) men vi ska såklart åka Longboard me !! XD Heheheh, och så har Knutte kommit hem från kusten nu, om jag har fattat det rätt =)<3<3 Så ska väl va lite med honom oxå ( ta inte illa upp Maja ) ;) Men vill bah gå ut och bara skrika rätt ut en sak :? Heheh, för jag e sååååå pigg =)<3<3 Fast klockan e 23:18 hehe... Men undra om jag ska säga en hemlig sak imörrn..... För jag tänker, man har ju bara ett liv, så man får ju göra lite korkade saker... Men vi får se imörrn ;) Och e inte sjuk längre föresten :P Men ska nog försöka  lugna ner mig lite nu.... Heeeej dååå o Gonatt ^^<3<3<3<3<3


 

Hahah hade ingen bättre bild....<3<3

 
 
Maja

Maja

11 juli 2011 11:20

okeej, men vadå hade ingen bättre bild det är ju jag som har tagit den :) <33

http://bymaja.bloggplatsen.se

BellaDinÄlskling

11 juli 2011 18:20

Haha, men jag menade inte så!!=) Jag menade att jag inte hade en bättre bild till ämnet :P

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av BellaDinÄlskling - 23 juli 2011 17:15

Hejj, det var länge sen =P Men guuud vad hemskt det som hänt i Norge !! Hur kan man ens tänka tanken på att börja skjuta masssa ungdomar, och sen jubla ?? Sjuka människor det finns !? Han var ju 32 år och kom från Norge, han som sköt ! Och han kan ju...

Av BellaDinÄlskling - 16 juli 2011 19:08


Har vart med Maja idah =P Vi åkte mest Longboard... Som vanligt... Men vi åkte även till min mormor, det var skit sköjj =P Jag käkade glass o Maja tog Mariekex ;) Men vi gjorde oxå mer saker... Fast jag kommer inte ihåg :P Men just nu sitter jag i mi...

Av BellaDinÄlskling - 16 juli 2011 18:58


Hejjsan ;D Ville bara tacka min hund, för alla underara år vi har haft tillsammans så här kommer en video, när du var lite galen....     Men skit i fula mig, och i slutet så kommer jag säga : Gå in på Mylongboard.bloggplatsen.se men jag skulle...

Av BellaDinÄlskling - 14 juli 2011 14:22

Usch, är kanske fel ord.. Men den här låten är verkligen den underbaraste jag hört ! :'( Den är så kärleksfull och det har ju liksom hänt på riktigt, vilket gör att man blir ännu mer rörd av den :( Herregud det går verkligen inte att hålla inne tårar...

Av BellaDinÄlskling - 13 juli 2011 21:25


Hejsan (: Cyklade till  Corre idah =P Det var ganska skönt faktiskt.. Men blåste lite, men det gick bra iallafall ;) Tränade dressyr, och kort galopp gick verkligen hur bra som helst <3 Men min hund Arvis är sjuk så är lite orolig, har blivit dåli...

Presentation


Corre & Jag

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5
6
7 8 9 10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards