Skaracheyen

Alla inlägg den 1 juli 2011

Av BellaDinÄlskling - 1 juli 2011 22:22

Var på bio med Moa.A igår kväll, vi såg på Super8, i Skövde... Den var la bra men den hade varit mkt bättre i 3D! Men ändå :P Vi satt i biosalong 5, den var as liten, det var bah jag o Moa där, haha.... Aa och jag typ spillde ut halva popcornen på golvet! PIIINSAMT!! Men sen kom det typ en till, svart kvinna som pratade engelska ( filmen var på engelska ) och hon hade en as rolig frisyr, o vi typ as garvade ;);) Hahaaha... Japp, men sen kom det två till och sen började filmen... Roligt?? Nae, joooo faktiskt !! Hehehe... Och jag typ hoppade till då och då, bah för att det var döda människor överallt ;P Och så såg min kväll ut igår :D Aaa men sen åkte vi till Moa och jag sov över där!;)


Av BellaDinÄlskling - 1 juli 2011 22:00

Äntligen ska jag och pappa åka till Lidköping och köpa en Longboard till mig ;);)

Gött ska det bli, så slipper man att bah sitta hemma varje dah ;P Men får ju inte glömma Corre, hihi ;D Ne det gör jag verkligen inte! Men pappa ringde idah, och sa att han skulle komma och hämta mig vid halv tio, på morgonen ( ingen sovmorgon ) ;( Men det ska bli kul att få träffa honom :) Det var ju ett tag sen nu... Sov över hos Moa.A igår oxå :P That was awsome ;)!!  Vi såg på film och åt pizza, men nu har jag oxå ett eget lamm, och ett eget får ;P Hihi, bara jag kunde få en häst och en kalv så hade jag nog flippat ut totalt ;D Nee det skulle jag nog aldrig få, men man får väl alltid drömma??=)     

Tagit bilderna själv =)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Corre & Jag

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5
6
7 8 9 10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards