Skaracheyen

Alla inlägg den 9 juli 2011

Av BellaDinÄlskling - 9 juli 2011 17:20

Jaaaa jag fick en Madrid Longbord !!!! ;) (: Pappa kom med den på morgonen i dah, e suuper glad<3<3 Har varit på äventyrslandet i dag oxå... Det var väl roligt... Men jag hoppade faktiskt 10 meter ner på en luftmadrass :P Shiit vad scarry det var asså, det e igentligen 15 års gräns på det, men personalen sa, om du vill såfår du. Och jag bah okej tack ^^ Och så gick jag upp och blev stelast i hela världen typ.. Hehe, och jag hoppade liksom inte ): Så jag tränade as mkt på 6 meter i stället och det gick super bra !=) Och sen så gick vi till säna här typ vattenbollar, man typ står i en boll på vattnet.. As kuul :D Men sen gick jag tillbaka och ville hoppa 10 meter, ( jag hade sagt att om jag inte hoppade fick jag ingen glass ) så gick upp högst upp på trampolinen och bara gick rätt ut och bara hoppade !! :? Herreguud vad roligt det var asså!!"=) Och då fick jag en glass.. Hihi.. Det har varit min dahg i dah, men nu ska jag åka Longboard till mormor ( ska sova över där ) .. (: Film kanske kommer när jag hoppar tio meter !!!:)  Hejdå så länge<3<3



 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Corre & Jag

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5
6
7 8 9 10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards