Skaracheyen

Alla inlägg den 12 juli 2011

Av BellaDinÄlskling - 12 juli 2011 18:51

Hejj igen.. Vad gör alla :? Själv så sitter jag på mitt rum o mummsar på en glass ;) Men har äntligen lite tid att skriva o lägga upp bilder på bloggen (: Mormor har nämligen åkt till Stockholm i går, så kan inte åka dit :( men hursom helst så ville jag bara lägga upp en ( underbar ) bild :P 


   


Och det som e så bra e att vi har värsta största ballerina förpackning hemma :P



Haahaa och nu kommer en bild när jag åker påå min Madrid Longboard =)



   


Men hejjdå på er, ses snart :)



















Av BellaDinÄlskling - 12 juli 2011 16:51

Hey! Tänkte säga att jag kanske inte kommer blogga så mkt denna veckan.. :'(  Men kommer självklart inte sluta helt!!! Det kanske bara kommer komma inlägg ibland .. För har sååå fullt upp nu för tiden :P Ena taget hade jag inget att göra, men nu kommer allt på en gång =) Eftersom att jag inte har planerat så mkt i sommar förrutom att rida, så kommer det lite saker dag för dag.. ;)  Familjen o jag ska åka till Stockholm snart oxå, så då kommer det mkt bilder!! ^^ Vi kommer då att bo på hotell och åka till Grönalund ( har aldrig varit där ) :P Hahaha,  kanske låter lite konstigt men.... (: Nån gång måste ju bli den första ! :D Nu för tillfälet sitter jag i soffan o kollar på datan o min mobil :*) Har ju sovit över med Maja i dah med :P Kom hem nyss, och åt lite mat. Fick nya skor i går med :P Dem var fina tyckte jag ;) Bilder kommer här nedan ... Kunde inte välja bild så tog allihopa ;P


     


Vad tycker ni :? <3<3

Av BellaDinÄlskling - 12 juli 2011 16:46




 

Älsskar låten!! <3<3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Corre & Jag

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5
6
7 8 9 10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards