Skaracheyen

Alla inlägg den 5 juli 2011

Av BellaDinÄlskling - 5 juli 2011 21:09

Ville bara säga : Yasse nu får du komma hem!! Du har varit borta i evigheter och saknar dig såå mycket ! :( Kan du inte bara komma hem <33333 Happ men då ska man rida i mörrn, det ska bli super skooj, tänkte hoppa så lite bilder kanske det kommer bli, men hoppar inte så högt ( är lite rädd ) men kul ska det bli i allafall !  Såg på CSI nyss, det var väl bra antar jag.... Cyklade runt lite med Hanna, innan det började ;P Och vi pratade om lite saker :D Jag orkar verkligen inte städa mitt rum, någon som vill hehehe ;) Skooja bara !!;) Nej nu så tänkte jag hoppa lite studsmatta, så hörs snart igen =)<3 



Love u Yasse<3<3

Av BellaDinÄlskling - 5 juli 2011 17:00

Hejj, tittar på AFV hahah as garvar ;) Åååå pappa ringer ju aldrig och säger om jag har fått en Madrid ( Longboard ) men aja ju mer man får vänta, så blir man ju mer glad när man får den :P Men jag e så glad, för att jag har fått ett ( eget ) lamm ! Fast den e ju hos Moa's granne, så för se när jag får träffa den igen :) Och idah var jag hos mormor och städade, för hon e inte hemma, så tänkte att det kunde jag ju göra :D Fast det var lite läskigt att vara där inne i lägenheten själv =) Ungefär för 10 min sen så bakade jag oxå en kladdkaka, hade inget att göra ;P Happ men nu har AFV börjat igen så vi ses väl senare :)<3<3

Av BellaDinÄlskling - 5 juli 2011 15:09

Tänkte lägga ut några bilder, titta om du orkar ;P


                       


Orkar inte lägga ut mer bilder nu, nytt inlägg kommer ikväll :D

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Corre & Jag

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5
6
7 8 9 10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards