Skaracheyen

Alla inlägg den 10 juli 2011

Av BellaDinÄlskling - 10 juli 2011 23:08

Hhahahaahahahahahaa, har fått värsta sockerchocken nu asså!!!!!! Har suttit vid datan i 4 timmar nu!!!! Och lyssnar på högsta volym i hörlurarna, familjen sover sitter på mitt rum och typ får " damp" känns det som iallafall :P Men ska va med Maja imörrn, ska åka dit kl: 10 på möra,  och sen sova över där vi ska bada med Balder oxå ( deras hund ) men vi ska såklart åka Longboard me !! XD Heheheh, och så har Knutte kommit hem från kusten nu, om jag har fattat det rätt =)<3<3 Så ska väl va lite med honom oxå ( ta inte illa upp Maja ) ;) Men vill bah gå ut och bara skrika rätt ut en sak :? Heheh, för jag e sååååå pigg =)<3<3 Fast klockan e 23:18 hehe... Men undra om jag ska säga en hemlig sak imörrn..... För jag tänker, man har ju bara ett liv, så man får ju göra lite korkade saker... Men vi får se imörrn ;) Och e inte sjuk längre föresten :P Men ska nog försöka  lugna ner mig lite nu.... Heeeej dååå o Gonatt ^^<3<3<3<3<3


 

Hahah hade ingen bättre bild....<3<3

Av BellaDinÄlskling - 10 juli 2011 14:55

Skiiit asså ! Jag blev typ sjuk bara sådär för typ en halvtimme sen :( Så det blir ingen ridning i dah =(  Men sånt händer ju ibland...... Så sitter på mitt rum och kollar på tv, och sitter vid datan :P ( Kom hem från mormor precis ). Men sitter i sängen o lyssnar på musik : Im into you, med Jennifer Lopez... Och jag älskar min Madrid, så vill bara säga ännu än gång: Tack så mkt, tack tack tack tack så mycket pappa !!!!!!!!!!!!!!! Men måste vila lite nu... Hejjjjdåå<3<3<3<3


 

Jag har tagit bilden själv :D<3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Corre & Jag

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5
6
7 8 9 10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards